Bloggen, wel inspiratie, even geen tijd

Volgens mij kan ik er boeken over vol schrijven, de momenten waarop ik heel veel zin en inspiratie heb om te bloggen, maar het er door omstandigheden niet van komt. Ik wil nog allemaal mooie boeken delen die ik de afgelopen tijd heb gelezen en vertellen over de geluksmomenten die ik heb meegemaakt. Ik wil vertellen over mijn functioneringsgesprek dat goed is gegaan en de mooie dingen die op de planning staan. Ik wil met rode wangen toegeven dat ik mij heb ingeschreven op een datingsite.

Genoeg inspiratie dus, maar helaas even geen tijd om er ook daadwerkelijk aan te beginnen. Vanzelfsprekend ben ik druk met werk en opleiding. Daarnaast ben ik een beetje ziekjes de laatste tijd dus kruip ik soms gewoon liever met een dekentje op de bank en kijk tv of lees een boek. Lekker even de rust pakken die ik goed kan gebruiken. Bepaalde vriendschappen lopen ook niet erg soepel en ik ben dus ook goed aan het bedenken wat ik daarmee wil, omdat mijn grens hierin echt bijna bereikt is. En dan zijn er nog wat andere dingetjes waar ik veel mee bezig ben.

Om jullie toch wat te lezen te geven wijs ik jullie graag op het gastblogje dat ik schreef voor Carlijn van clossine.nl. Zij vroeg mij laatst naar aanleiding van haar enquête of ik een gastblog voor haar wilde schrijven over mijn chronische pijn (en andere klachten). Hoewel het eigenlijk helemaal niet mijn favoriete onderwerp is om over te schrijven heb ik dit wel met volle inzet gedaan. Hopelijk vinden anderen het interessant om te lezen en wie weet heeft iemand er nog iets aan of kan ik iemand inspireren. Dat zou mooi zijn.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en ben je nieuwsgierig geworden naar mijn gastblog, die kan je hier lezen: Altijd pijn en toch positief

21 gedachtes over “Bloggen, wel inspiratie, even geen tijd

  1. Ja, zo kom je soms tijd te kort he, maar dat is dan een kwestie van tijd maken. Of andere prioriteiten hebben, dat kan natuurlijk ook.
    En toch een gastlog kunnen maken nog, goed om elkaar te helpen.

  2. Ach dat komt wel weer. Je prioriteiten liggen gewoon even bij het offline leven. Ben wel benieuwd naar die datingsite 🙂 Mocht je weer tijd hebben: ik heb je getagd voor de Songtag-st.

  3. Tijd kun je niet maken, het gaat, je vult het in en dan is het voorbij.

    Het zou erger zijn als je alle tijd had en geen onderwerpen in je dagelijks leven tegen kwam om over te bloggen.
    En wat fijn dat je functioneringsgesprek goed was zeg ………. en nu inderdaad lekker gaan date om een leuke partner te ontmoeten.

    Meis dat bloggen kun je ook nog als je oud en versleten bent hoor, nu gewoon eerst genieten van alles wat er op je pad komt 🙂

  4. Zeer herkenbaar. Ik heb al 2,5 jaar geen tijd om te bloggen, tenminste niet met de regelmaat die ik zou willen. Terwijl het aan inspiratie over het algemeen niet ontbreekt! Oh en ik ga je gastblog meteen lezen!

Geef een reactie

